۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۸

رئیس کل دادگستری اردبیل:

سند تحول قضایی با روحیه و تفکر بسیجی اجرایی شود

سند تحول قضایی با روحیه و تفکر بسیجی اجرایی شود

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سند تحول قضایی باید با روحیه و تفکر بسیجی به صورت کامل و دقیق اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت بسیج گونه اقشار مختلف باید نمود عینی داشته باشد، اظهار کرد: اهمیت تشکیل بسیج در قشرهای مختلف گسترش و توسعه تفکر بسیجی در سطح جامعه است.

وی افزود: تفکر بسیجی گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف اخیر از جمله بحث مبارزه با ویروس کرونا به خوبی به نمایش گذاشته شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به سند تحول قضائی و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر اجرایی کردن دقیق و کامل آن گفت: باید سند تحول قضائی با روحیه و تفکر بسیجی اجرایی شود.

حجت الاسلام کثیرلو خاطر نشان کرد: قشر بسیج حقوقدانان می‌تواند کمک بسیار خوبی برای دستگاه قضائی در انجام احسن رسالت‌ها و وظایفش باشد.

وی افزود: فعالیت بسیج حقوقدانان باید منتج به کاهش حجم میزان ورودی پرونده‌ها در محاکم قضائی باشد که در این صورت است که به اهداف ترسیمی خواهیم رسید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: لازم است به منظور افزایش کارایی بسیج، از قشرهای مختلف استفاده و جذب افراد متخصص و دانش آموختگان مؤسسات علمی شاخص در برنامه‌ها بگنجانیم تا با بهرمندی از این افراد بتوانیم برنامه‌ریزی های علمی‌تر و تخصصی‌تر برای انجام امورات داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: باید برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی اهتمام ویژه داشته و با تولید محتوا در شبکه‌های مجازی نقش مؤثری برای ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه داشته باشیم.

کد خبر 5647070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha