۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وضعیت بازار و جامعه متناسب با فرهنگ قرآنی باشد

وضعیت بازار و جامعه متناسب با فرهنگ قرآنی باشد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه وضعیت بازار و جامعه متناسب با فرهنگ قرآنی باشد، خواستار برنامه ریزی برای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در کارگروه پژوهشی شورای راهبردی قرآن کریم با تقدیر از تشکیل این کارگروه اظهار داشت: تحقیق و پژوهش مکمل هر نوع فعالیت به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اهمیت پژوهش، توسعه فرهنگ قرآنی را نیازمند فعال شدن کارگروه پژوهشی دانست و افزود: بررسی وضعیت فعالیت و فرهنگ قرآنی استان امری لازم به نظر می‌رسد و برای توسعه این وضعیت باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی نقش آموزش و پرورش را در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی را مهم برشمرد و گفت: خروجی آموزش و پرورش در زمینه آموزش فرهنگ قرآنی متناسب با استاندارد نیست و باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

آیت الله محمدی لائینی التزام عملی به فرهنگ قرآنی، عفاف و حجاب را لازم دانست و گفت: همچنین رفتار و عملکرد بازار باید متناسب با فرهنگ ناب قرآنی باشد و عملکرد و وضعیت دستگاه‌ها در زمینه ترویج قرآنی بررسی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که همه دستگاه‌ها در زمینه نشر ارزش‌های قرآنی مسئولیت دارند، خواستار برنامه ریزی منسجم و هماهنگ در این بخش شد.

کد خبر 5647536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha