۱۵ مهر ۱۳۸۶، ۱۶:۱۶

برای تاکید بر مقاومت ؛

گروههای فلسطینی کنفرانس ملی در دمشق برگزار می کنند

گروههای فلسطینی کنفرانس ملی در دمشق برگزار می کنند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که کنفرانسی ملی برای تاکید بر اصول و مبانی ثابت ملت فلسطین و رد دسیسه های آمریکا در دمشق پایتخت سوریه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیاد النخاله معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار گرفت، اظهار داشت : گروههای فلسطینی کنفرانسی ملی را در خارج از فلسطین موازی با کنفرانس بین المللی ماه نوامبر (درباره صلح خاورمیانه) به منظور برملا کردن دسیسه های آمریکا و تاکید بر اصول و مبانی ثابت فلسطین برگزار خواهند کرد.

شایان ذکر است که کنفرانس بین المللی درباره صلح خاورمیانه قرار است ماه نوامبر آینده به درخواست جرج بوش رئیس جمهوری  آمریکا برگزار شود.

النخاله افزود: همه گروههای فلسطینی و شخصیت های مستقل فلسطین به کنفرانس ملی در دمشق دعوت خواهند شد و این کنفرانس بر اهمیت نقش مقاومت فلسطین و ضرورت فعال سازی و سازماندهی آن تاکید خواهد کرد. وی تاکید کرد: مذاکرات (با رژیم صهیونیستی) بیهوده است و دستاوردی جز توهم برای فلسطینی ها به همراه ندارد. 

یک مسئول جنبش جهاد اسلامی نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت: کنفرانس ملی روز هفتم ماه نوامبر در شهر دمشق برگزار خواهد شد.

در همین حال، سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش به طور فعال در کنفرانس ملی در دمشق شرکت خواهد کرد. وی گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس تاکید بر پایبندی ملت فلسطین و امت اسلامی به حقوق فلسطینی ها بویژه حق بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی و مخالفت با هرگونه تلاش برای حذف این حقوق است.

کد خبر 564755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha