۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱

رئیس جمهور:

وزارت بهداشت و درمان در حوزه افزایش جمعیت کشور جهادی عمل کند

وزارت بهداشت و درمان در حوزه افزایش جمعیت کشور جهادی عمل کند

رباط کریم- رئیس جمهور باتاکید بر فعالیت مراکز ناباروری و جلوگیری از از سقط غیرقانونی جنین گفت: وزارت بهداشت و درمان در حوزه افزایش جمعیت کشور جهادی عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جریان سفر به رباط کریم در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه دشمن برای تغییر فرهنگ و هویت برنامه ریزی کرده تا آداب خود را جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی کند اظهار داشت: مسئولان برای حفظ هویت تاریخی رباط کریم تلاش کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه گذشتن از کنار مسائل در مرام دولت مردمی نیست گفت: مسئولانی که نارضایتی مردم را به‌همراه دارند باید از بدنه دولت خارج شوند.

رئیس جمهور گفت: ضروری است که تنها بیمارستان رباط‌کریم ارتقا و سازمان تأمین اجتماعی با بررسی درست برای احداث بیمارستان اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است افزود: یکی دیگر از اولویت‌های مهم دولت افزایش جمعیت در کشور است و در این راستا تمامی دستگاه‌های متولی باید برای تحقق این سیاست عمل کرده و مراکز ناباروری را فعال و از سقط غیرقانونی جنین جلوگیری کنند و وزارت بهداشت و درمان در این حوزه باید جهادی عمل کند.

رئیس جمهور در ادامه بابیان اینکه اعتماد عمومی از مهمترین مؤلفه‌های عزت ملی است و همه مسئولین و کارشناسان و کارکنان دولت باید به خوبی کار خود را انجام و با رضایت‌مندی مردم اعتمادآفرینی کنند عنوان داشت: این دولت خود را موظف به توجه ویژه به اقشار مختلف مردم و حل مشکلات آنها می‌داند و از همه مدیران دولتی می‌خواهیم نقش خود را در ایجاد امید و حل مشکلات مردم مهم بدانند و مسئولانه و متعهدانه در این مسیر تلاش کنند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مشکلات و موارد این شهرستان بررسی و دستورات لازم برای حل آن صادر شد.

کد خبر 5649049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha