۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴

طرح استیضاح شهردار دامغان بررسی شد/ شهردار زیر تیغ نظارت

طرح استیضاح شهردار دامغان بررسی شد/ شهردار زیر تیغ نظارت

دامغان- اعضای شورای اسلامی شهر دامغان، شهردار این شهر را به صحن شورا خواندند تا طرح استیضاح وی از امروز مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: اعضای شورای اسلامی شهر جلسه استیضاح دامغان شهردار را برگزار کردند و از شهردار خواستند تا پیرامون ۱۲ بند توضیح دهد. این استیضاح به امضا و درخواست پنج تن از هفت عضو اصلی هفتمین دوره شورای اسلامی شهر دامغان رسیده و رسماً طی نامه کتبی ابلاغ شد.

در اجرای ماده ۷۳ قانون شوراها تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شهرداران تنظیم که به استناد ماده مذکور و در اجرای فرآیند استیضاح ظرف مدت قانونی (۱۰ روزه) نسبت به سوالات فوق با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر دامغان و پاسخگوی استیضاح کنندگان باشد.

طرح استیضاح شهردار دامغان بررسی شد/ شهردار زیر تیغ نظارت

در این استیضاح مسائلی مانند عدم تعیین تکلیف پروژه امامزادگان جعفر و محمد (ع)، المان‌های نوروزی، عدم سکونت خانواده شهردار در شهر دامغان، حیف و میل اموال و سرمایه‌های شهرداری و… مطرح شده که شهردار باید در ده روز به آنها پاسخ دهد در صورتی که شهردار نتواند شورای شهر را قانع کند، شورای شهر می‌توانند وی را با فردی دیگر جایگزین کند.

سید محمد تقوی شهردار دامغان در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با رأی هفت عضو شورای اسلامی شهر از بین ۲۴ گزینه مطرح برای تصدی پست شهرداری به عنوان شهردار انتخاب شد.

کد خبر 5649121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha