۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

حاتمی در جلسه علنی:

سکوت بذرپاش در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه نشان دهنده تعهد اوست

سکوت بذرپاش در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه نشان دهنده تعهد اوست

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت بذرپاش در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه در بیرون و داخل مجلس نشان دهنده تعهد اوست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزارت، مقام سیاسی و اجرایی است و فردی باید وزیر شود که جوهره مدیریتی داشته باشد. سوابق بذرپاش در دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت ریاست جمهوری و مشاور شهردار تهران، کارنامه درخشانی را برای وی به یادگار گذاشته است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رفع مشکلاتی چون ناترازی بازار مسکن، تورم بازار مسکن، راهکارهای تأمین مالی ساخت مسکن، توسعه خطوط ریلی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه مسکن و راه و ارتقای خدمات هوایی و کشتیرانی در برنامه‌های بذرپاش آمده است.

وی ادامه داد: معادلات چندمجهولی حوزه راه و شهرسازی فقط با مدرک مهندسی عمران قابل حل نیست و این حوزه به مدیریتی توانمند نیاز دارد که بذرپاش دارای شایستگی است. ابهامات و اتهاماتی به وی وارد شد که هر چند پیش از ورود بذرپاش به دیوان محاسبات منتفی شد و آن را وارد نمی‌دانیم، اما سکوت وی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه در بیرون و داخل مجلس نشان دهنده تعهد اوست.

حاتمی تاکید کرد: اگر از وزرای دیگر برای ایجاد یک میلیون اشتغال، کاهش نرخ ارز، افزایش ارزش پول ملی، ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت تعهد گرفتیم، اکنون هم باید از بذرپاش برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکن تعهد بگیریم. سیاست یک بام و دوهوا در مجلس خوب نیست و اگر افراد مخالفتی با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارند، باید آن را به زبان علمی بیان کنند نه اینکه غرض ورزی کنند.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه از نسل جوان برای حضور در پست‌های مدیریتی حمایت کنیم، باید به بذرپاش رأی اعتماد دهیم.

کد خبر 5649175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha