۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

قطعه موسیقی «بازی اشکنک» در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد

قطعه موسیقی «بازی اشکنک» در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد

یاسوج- مسئول واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعه موسیقی «بازی اشکنک» با موضوع ایران و انسجام ملی در واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جمشیدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اثر برای ایجاد روحیه شور و نشاط، وحدت و همدلی هرچه بیشتر بین اقوام ایران زمین و با محتوای ملی میهنی و گویش محلی توسط واحد موسیقی این اداره تولید شده است.

وی با بیان اینکه شعر این قطعه زیبای محلی، سروده رحمت الله رسولی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان است، گفت: شعر، سرود، تصویربرداری، آهنگ سازی و تنظیم این اثر توسط هنرمندان بومی استان انجام شده و رضا سلیمانی فر آهنگسازی و تنظیم این قطعه فاخر هنری را انجام داده است.

جمشیدی افزود: اجرا و همخوانی این قطعه توسط گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» شهر یاسوج انجام شده که کسب مقام نخست جشنواره سرود رضوی در مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره سرود مدارس استان و اجرای بیش از ۳۰۰ مراسم درون و برون استانی و تولید بیش از پنج موزیک ویدئو و پخش از سیمای استان را در کارنامه خود دارند.

وی تصریح کرد: نماهنگ این قطعه موسیقی در مرحله تصویربرداری قرار دارد و به زودی طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

کد خبر 5649470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha