۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

آمادگی بیش از ۹ هزار نفر برای جهاد تبیین در کردستان

آمادگی بیش از ۹ هزار نفر برای جهاد تبیین در کردستان

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در استان برای جهاد تبیین اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در سنندج اظهار کرد: سایت نهضت اسلامی کردستان راه اندازی شده است که در قدم اول شامل تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات و تعداد آن نیز هزار و ۴۰۰ تشکل است.

وی بر لزوم شرکت همه اقشار جامعه در جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در استان برای جهاد تبیین اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان خواستار مشارکت دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و بسیج در راستای جهاد تبیین و همکاری با تبلیغات اسلامی در این زمینه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی اظهار داشت: برنامه ریزی کردیم زمینه گفت و گو با نسل جوان و نوجوان فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ۳۰ مبلغ خارج از استان و ۳۰ مبلغ در استان، آمادگی دارند در هفته بصیرت، در دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه در راستای جهاد تبیین فعالیت کنند.

وی اعلام کرد: همزمان با هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردمی کردن برنامه‌های بصیرت افزایی در دستور کار است، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد در مجموعه استانداری و ورزش و جوانان نیز باید بیشتر پای کار باشند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات افزود: همه باید در شرایط کنونی احساس مسئولیت کرده و برای مقابله با توطئه‌های دشمن، از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

کد خبر 5650088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha