۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

قم- مرجع تقلید شیعیان جهان بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور توسط مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم این روزها با آن دست به گریبان هستند، موضوع معیشت و اقتصاد است و نمایندگان در مجلس به همراه دولت باید در زمینه حل آن برنامه ریزی داشته باشند.

این مرجع تقلید افزود: مسئولین باید سطح زندگی خود را در حد زندگی افراد متوسط و معمولی جامعه قرار دهند تا بتوانند شرایط آنان را درک کنند در غیر این صورت نمی‌توانند به وظیفه اجرایی و همچنین دینی خود عمل کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسید ابراز داشت: امام راحل بارها در خصوص رسیدگی به محرومین و اقشار مستضعف جامعه تاکید کردند، چرا که این افراد بودند که با نهضت امام همراهی کرده و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آوردند.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست برای حل مشکلات معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی کشور همت خود را به کار گیرند.

وی بیان داشت: پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی در حقیقت امانت الهی است و کسانی که به مسئولیت می رسند باید نسبت به وظایف خود آشنایی کامل داشته و برای انجام صحیح وظایف خود تمام تلاش را به کار بگیرند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: انقلاب اسلامی در حقیقت زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و ما به این امر اعتقاد داریم که انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

کد خبر 5650094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      0 0
      بهبود معیشتی در گرو مهار تورم و افزایش واقعی ارزش پول ملی است، رفع عوامل تورم زای داخلی مثل کسری بودجه، ناترازی بانک ها و هدایت نقدینگی به سمت تولید با کاهش یارانه ها که به افزایش حاشیه سود بخش های مختلف اقتصادی منجر شود راه گشاست و از خروج سرمایه هم جلوگیری خواهد کرد که از فشار بر بازار ارز می کاهد