۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵

ووشو قهرمانی جوانان جهان - اندونزی

۳ طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم ووشو ایران تا پایان روز سوم

۳ طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم ووشو ایران تا پایان روز سوم

ووشوکاران ایران در روز سوم از رقابتهای جوانان جهان موفق به کسب سه مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه در شهر «تانگرانگ» اندونزی پیگیری شد که نمایندگان ایران موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک برنز شد.

یونس خدایی در فرم «نن دائو» با امتیاز ۹.۲۶ به مدال طلا دست یافت. ورزشکارانی از کره جنوبی و مصر دوم و سوم شدند. هستی صدیقی، نماینده کشورمان در فرم «نن دائو» با امتیاز ۹.۲۴ به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و مالزی دوم و سوم شدند.

نازنین بازدار که در روز نخست مسابقات به مدال نقره فرم «نانچوان» دست پیدا کرده بود، این بار رنگ مدال خود را طلایی کرد. وی در فرم «نن گوئن» با امتیاز ۸.۹۹ به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند. شاهین بنی طالبی با نمره ۹.۱۵ پس از ورزشکاران مالزی و اندونزی به مقام سوم دست یافت. او به همراه ورزشکاری از هنگ کنگ به صورت مشترک به این مقام سوم همین فرم رسید.

۳ طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم ووشو ایران تا پایان روز سوم

یونس خدایی تالو کار طلایی ایران

همچنین حدیث امیری، حسین قبله نما، رامتین سیاه مشته ای و سامیار صادقی، صبا رامیان و ترنم بائوج نیز در بخش تالو موفق به کسب مدال نشدند.

در بخش ساندای و در وزن ۴۵- کیلوگرم امیرمحمد بازگیر که در دور نخست مقابل نماینده کشور آذربایجان به برتری دست یافته بود، در دور دوم به مصاف حریفی از عربستان رفت و ضمن کسب برتری در این رقابت راهی مرحله سوم مسابقات شد. در وزن ۴۸- کیلوگرم حسین ولی‌زاده پس از برتری در اولین مبارزه مقابل نماینده کشور میزبان، در دوم «آیداروف» از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.

۳ طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم ووشو ایران تا پایان روز سوم
هستی صدیقی دختر طلایی ووشو ایران

کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم پس از برتری در دور نخست مقابل «دیویاناشی» از هند، دور دوم «زهرا واهانا» از اندونزی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله سوم این پیکارها شد. نماینده کشورمان با صعود به این مرحله مدال برنز خود را قطعی کرد. او باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان ایتالیا و مصر برود.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، دیانا رحیمی مقابل «پوسپا آناستاسیا» از اندونزی به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد. او در نخستین مبارزه خود «یینگ هِ اونگ» از هنگ‌کنگ را شکست داده بود. رضا خورشیدی ملی‌پوش وزن ۵۶- کیلوگرم کشورمان که در دو دیدار ابتدایی خود به ترتیب مقابل نمایندگان هند و برزیل به برتری دست یافته بود، در مرحله سوم حریفی از هنگ کنگ را برد و راهی نیمه نهایی شد.

۳ طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم ووشو ایران تا پایان روز سوم

شاهین بنی طالبی به نشان برنز دست یافت

در وزن ۶۰ کیلوگرم کوثر علی‌زاده در پیکار با «تا فونگ آن» از ویتنام به برتری رسید و دور بعد به دیدار «بتول صلاحدین» از فلسطین می‌رود. در وزن ۷۰- کیلوگرم، عرفان محرمی مقابل «محمدعزیز» از تونس به برتری دست یافت و راهی مرحله سوم پیکارهای قهرمانی جهان شد. او در مرحله نخست «سامی حرب» نماینده اردن را شکست داده بود.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمد عرفان مقدم که در نخستین مبارزه خود «ریزکی» از اندونزی را شکست داده بود، در دیدار دوم مقابل نماینده مصر شکست خورد. با این باخت مقام سومی مشترک او قطعی است و به مدال برنز مشترک این دسته در پایان مسابقات این وزن دست پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5650143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha