۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت سمنان:

اغتشاشات افول کرده است/ دشمن به دنبال بهانه‌های جدید

اغتشاشات افول کرده است/ دشمن به دنبال بهانه‌های جدید

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز اغتشاشات فروکش و افول کرده است، گفت: عده‌ای اندک که تلاششان برای آشوب و براندازی است، هیچ‌گاه صدای همه مردم نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه عده اندکی که با آتش و آشوب به دنبال براندازی هستند هیچ گاه صدای مردم نیستند، ابراز داشت: صدای واقعی مردم را باید از همین تریبون‌های نماز جمعه و راهپیمایی‌های انقلابی شنید.

وی با بیان اینکه امروز اغتشاشات فروکش و افول کرده است، افزود: حساب ملت از آشوبگران جدا است و با این حال به معنای پایان کار نیست و از آنجا که دشمن اقتدار نظام و انقلاب را بر نمی‌تابند قطعاً به دنبال بهانه‌های جدید خواهند بود.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان با بیان اینکه زنان ایران به خوبی درک کردند که ولنگاری به معنای آزادی نیست، ابراز داشت: طبق نظرسنجی صورت گرفته اکثریت معتقد به حجاب هستند و در مهمانی‌های خانوادگی خود نیز آن را رعایت می‌کنند و تنها ۱۱ درصد با آن مخالفت دارند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه از همان شروع انقلاب نیز با رفراندوم دو درصد مخالف جمهوری اسلامی بودند، تصریح کرد: همیشه عده‌ای مخالف وجود دارد و نمی‌توان همه اعضای جامعه را راضی و خشنود نگه داشت اما با این وجود عده‌ای همین‌ها را هم بهانه‌ای برای آشوب می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های حقوق بشری بعد از ۷۵ سال از بدو تأسیس هنوز نتوانستند به وظایف اصلی خود درست عمل کنند، افزود: حال این را با قوه قضائیه مقایسه کنید که با وجود نیروهای بسیجی و انتظامی مخلص با اقتدار در برابر اغتشاشگران و ظالمان می‌ایستد و صدای مظلومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مساله اقتدار جمهوری اسلامی، قوی‌تر شدن دولت رئیسی، حادثه حرم حضرت شاه‌چراغ (ع)، سالروز انتخابات اولین دوره خبرگان رهبری و تربیتی فرزندان و الگو پذیری از حضرت زهرا (س) مهمترین مباحثی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان مطرح شد.

کد خبر 5650587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      1 0
      مردم نباید گول ضد انقلاب را بخورن، ضد انقلاب دنبال سعادت مردم ایران نیست. میخواهند کشور را تجزیه کنند و به واحدهای کوچک و ضعیف تبدیل کنند و بر هر کدام از واحدها حاکم شوند امتیاز منابع معدنی و نفت و گاز را به بیگانگان بدهند کمیسیون بگیرن پول ها را ببرن آمریکا و اروپا خرج کنند، دنبال ثروت های ایران هس
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      بسه دیگه تورو خدا مردم خسته شدن جمع کنید این اشوبگرارو