۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴

حجت‌الاسلام قمی در اختتامیه رویداد پیشگام البرز:

باید با هر عامل کندکننده پیشرفت کشور دربیفتیم/خلاقیت لازمه پیشگام

باید با هر عامل کندکننده پیشرفت کشور دربیفتیم/خلاقیت لازمه پیشگام

کرج- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یک از موارد مهم کشور پیشرفت است و باید با هر موردی که پیشرفت را کند می‌کند در افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه هشتمین رویداد پیشگام استان البرز با بیان اینکه در این رویداد چند مسئله پیش فرض قرار دارد که نخستین آن مفهوم «دغدغه‌مندی» است، ا ظهار کرد: جوانی که داوطلب می‌شود و در رویداد پیشگام حضور می‌یابد تا مشکلی را حل کند حتماً دغدغه‌مند و دردمند و دارای روحیه تعهد است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از این موارد کسی که نمی‌تواند به راحتی از یک ایراد بگذرد و سعی می‌کند این مشکل را حل کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: یکی از لازمه پیشگام خوب دیدن، خوب دیدن با دین فرق می‌کند، ژرف‌کاوی لازمه پیشگام است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه دیگر پیشگام خلاقیت است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند میانبر پیدا کردن و خلاقیت است.

سخنران مراسم اختتامیه هشتمین رویداد پیشگام متذکر شد: این رویداد معناهایی را خلق می‌کند، اصلاح نگاه، پیشرفت، قله‌های بلند و مرتفع تمدن، بازنگری در رویکرد اشتباه برای حل مسائل و… است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات و دیگر نهادهایی که در این راستا کمک حال بوده‌اند کمترین کاری است که در مسیر رفع مشکلات در دستور کار قرار داده‌اند، تصریح کرد: نهادهای حاکمیتی برای ایجاد فرداهایی روشن که به دست سرمایه‌های زنده و انسانی که رقم خواهد خورد، بدهکار هستند.

قمی با بیان اینکه اصلاح نگاه و تلقی نفتی ما یکی دیگر از موارد است، گفت: یک مورد دیگر پیشرفت است با هر موردی که پیشرفت را کند می‌کند در افتاد.

وی متذکر شد: سرمایه انسانی دلسوز، ارزنده و آماده در این استان وجود دارد که اگر به کارگرفته شوند آینده روشنی رقم خواهد خورد.

کد خبر 5650670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha