۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲

رئیس سازمان صداوسیما:

امیدآفرینی از اولویت‌های صدا و سیما برای تولید برنامه‌ها است

امیدآفرینی از اولویت‌های صدا و سیما برای تولید برنامه‌ها است

بوشهر- رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صنایع عظیم پارس جنوبی را امیدآفرین خواند و گفت: امیدآفرینی از اولویت‌های صدا و سیما برای تولید برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی عصر جمعه در مراسم پایانی ششمین جشنواره فیلم مستند در عسلویه اظهار داشت: حمایت از تولیدات مستند و فعالان این حوزه را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم.

وی امیدآفرینی را یک وظیفه و رسالت مهم عنوان کرد و ادامه داد: ملت باید از پیشرفت‌ها مطلع باشند و بدانند که فرزندانشان چه افتخارات بزرگی را در زمینه‌های مختلف آفریده‌اند.

رئیس سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه از این افتخارات نباید عبور کنیم افزود: باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنیم و زمینه امیدواری مردم در شرایط کنونی تقویت شده و به آینده نیز امیدوارتر باشند.

وی با اشاره به جایگاه هنرمندان حوزه مستند در عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه اضافه کرد: تلویزیون و شبکه مستند، خانه مستندسازان است و هنرمندان نیز باید از این رسانه به خوبی استفاده کنند.

جبلی با بیان اینکه تلاش داریم تا برای مستند ساختار و جایگاه متفاوت، ویژه و بهتر از قبل در نظر بگیریم خاطرنشان کرد: مرکز سیمرغ، مرکز فیلمنامه‌‎نویسی و دفتر تولید برنامه‌های کوتاه در یک سال گذشته به حوزه سیما اضافه شده است.

وی با اشاره به بازدید خود از پارس جنوبی بیان کرد: نیروهای شرکت نفت که بر روی سکوهای خلیج فارس کار می‌کنند، نیروهای ایثارگر و گمنام اقتصاد کشور هستند.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: کارهای بزرگی در پارس جنوبی انجام شده که اگر این صحنه‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌ها را درست تشخیص دهیم یک اقیانوس بیکران از موضوعات جذاب خواهیم داشت برای تقویت امید در جامعه.

کد خبر 5650842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha