۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹

امام جمعه بوشهر:

مسئولان برای رفع محرومیت‌های روستای راهدار دشتستان تلاش کنند

مسئولان برای رفع محرومیت‌های روستای راهدار دشتستان تلاش کنند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان برای رفع محرومیت‌های روستای راهدار دشتستان تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در بازدید از روستای راهدار اظهار داشت: حضور مسئولان در جمع مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند ضمن شناسایی مشکلات در رفع آنها نیز تأثیرگذار باشد.

وی مردم داری را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مردم داری و خدمت به مردم عبادت است و همین نشست‌های ساده مسئولین با مردم و تعامل، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: روستای راهدار سابقه کهنی دارد و وجود خانواده‌های مستمند در این روستا، زیبنده شما و شهرستان دشتستان نیست.

وی ادامه داد: طی جلسه‌ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرار بر این شد که این کمیته در زمینه‌های مختلف از جمله تعمیر منازل مددجویان و مستمندان روستا، تأمین جهیزیه مددجویان، تأمین یخچال، فرش و ارزاق از جمله مرغ برای مددجویان و مستمندان روستا و … به مستمندان این روستا رسیدگی و خدمات ارائه دهد.

در این دیدار مردم روستا به صورت چهره به چهره و از نزدیک مسائل و مشکلات خود از جمله اشتغال، وضعیت محیط زیست و رفع آلایندگی، مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌های واقع در روستا، فضای سبز، رسیدگی به مستمندان روستا، وضعیت جاده و … را با آیت الله صفایی بوشهری در میان گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر ضمن بازدید، با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید طی جلسه‌ای که با حضور آیت الله صفایی بوشهری، مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار دشتستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین در حسینیه پنج تن آل عبا این روستا برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در جهت رفع این مشکلات و موانع به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

کد خبر 5651116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha