۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

معاون پژوهش دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد؛

ایجاد میز مشاوره شغلی و توسعه کسب‌وکار

ایجاد میز مشاوره شغلی و توسعه کسب‌وکار

معاون پژوهش دانشگاه علمی کاربردی برنامه های این دانشگاه را در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص برنامه های این دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: طی روزهای برگزاری نمایشگاه، میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار با بهره‌گیری از اساتید مجرب این عرصه به مخاطبان خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه می دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: راه‌اندازی و توسعه کسب و کار، تجاری‌سازی و بازاریابی، قراردادهای تجاری، اشتغال و کارآفرینی، برندینگ محصولات، مالکیت فکری و ارزیابی اختراعات، تسهیلات صندوق‌های اشتغال و کارآفرینی، کسب و کارهای دانش‌بنیان و صنایع خلاق از جمله محورهای تعیین شده برای ارائه خدمات مشاوره‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در این ایام خواهند بود.

وی در ادامه اظهار داشت: بیست و سومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی در غرفه ۷ سالن شماره ۵ میز مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار را با همراهی جمعی از اساتید صاحب‌نظر این عرصه در موضوعات تخصصی به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

صدر در خاتمه گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح ۱۵ واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی برای ایجاد در ۱۷ واحد استانی دیگر نیز در حال انجام است.

کد خبر 5651206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha