در کرانه باختری رخ داد؛

تشدید عملیات‌های مقاومتی درسال ۲۰۲۲/ ۳۱کشته، ۳۰۰ عملیات تیراندازی

تشدید عملیات‌های مقاومتی درسال ۲۰۲۲/ ۳۱کشته، ۳۰۰ عملیات تیراندازی

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز شنبه در گزارشی از افزایش عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در سال ۲۰۲۲، در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز شنبه (دهم دسامبر ۲۰۲۲) در گزارشی از افزایش عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در سال ۲۰۲۲ ، در کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش ، عملیات‌های تیراندازی در کرانه باختری طی سال جاری رشد بی سابقه ای داشته است.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۰۰ مورد تیراندازی در کرانه باختری اتفاق افتاده و این یعنی اینکه ۳۰۰ گروه مسلح یا ۳۰۰ شخص مسلح در این منطقه حضور دارند.

در این گزارش اذعان شده است که در جریان این تیراندازی‌ها ۳۱ صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

این روزنامه در ادامه نوشت که این تازه آغاز ماجرا است و برای پی بردن به حقیقت امر، کافی است این سناریو را تصور کنیم که ناگهان ۱۰۰ فرد مسلح فلسطینی در آنِ واحد وارد شده و ارتش یا شهرک‌نشینان صهیونیست را به گلوله ببندند که در این حالت، اوضاع کاملا فرق خواهد کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر کرانه باختری شاهد عملیات های تیراندازی و مقاومتی متعددی علیه صهیونیست ها بوده است، عملیات های یورش نظامیان صهیونیست نیز با وجود اینکه افزایش پیدا کرده، تاثیری بر کاهش عملیات های ضدصهیونیستی نگذاشته است.

کد خبر 5651448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha