۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛

پیکر پاک ۶ شهید گمنام در خراسان جنوبی تشییع می شود

 پیکر پاک ۶ شهید گمنام در خراسان جنوبی تشییع می شود

بیرجند_ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: ۲۶ آذر ماه پیکر پاک ۶ شهید گمنام وارد خراسان جنوبی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ غلامرضا فلاحی عصر شنبه در ستاد برنامه ریزی استقبال و تشییع شهدای گمنام استان اظهار کرد: پیکرهای پاک و مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس ۲۶ آذر ماه با استقبال مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و ایثارگران وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند می‌شوند.

به گفته وی با توجه به اینکه پیکرهای مطهر شهدای گمنام روز شش دی ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تشییع خواهند شد در مدت ۱۰ روز تا زمان تشییع شهدای گمنام، دو پیکر شهید برای حضور در برنامه‌های وداع با شهدای گمنام در مرکز استان می‌ماند و پیکر چهار شهید دیگر در قالب کاروان در مراسم وداع با شهدای گمنام در شهرستان‌ها حضور می‌یابد.

وی افزود: یکی از پیکرهای پاک این شهدا در استانداری و دیگری در حوزه علمیه بیرجند، پیکر یک شهید هم در روستای محمد آباد و دیگری در جوار مصلی نماز جمعه طبس و پیکر یک شهید گمنام دیگر در روستا دهشک قاین به خاک سپرده می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: برای حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در مدارس و دانشگاه‌ها و مدارس علمیه هم باید برنامه ریزی شود تا مراسم‌های وداع با پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام با شکوه برگزار شود.

کد خبر 5651467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha