۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

امام جمعه شهرستان نائین:

دشمن نمی‌تواند از خاکریز اعتقادی مردم گذر کند

دشمن نمی‌تواند از خاکریز اعتقادی مردم گذر کند

نائین_ امام جمعه شهرستان نائین گفت: توهین دشمنان به مقدسات مردم ناشی از عصبانیت آنهاست چراکه با وجود همه نقشه ها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی نتوانسته از خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم گذر کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهر خو در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش دشمنان در رقم زدن اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: توهین دشمنان به مقدسات مردم مانند روحانیت، امام و رهبری، مساجد و حسینیه‌ها نشان از عصبانیت آنهاست چراکه نمی‌توانند از خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم عبور کنند؛ از تمام مردم، مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها می‌خواهم همانطور که در آشوب‌ها و حوادث، از نیروی انتظامی تجلیل کردند، به حوزه‌های علمیه هم سر بزنند و از آنها نیز تکریم کنند که دشمن متوجه شود مردم پای روحانیت، معنویت و اعتقادات حسینی و فاطمی در مساجد و حسینیه‌ها ایستاده‌اند.

وی به مقابله با توطئه‌های دشمن به خصوص در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: باید با توطئه دشمن مقابله کرد. اینکه در نائین یک سری افراد بیایند از مکان‌های خاصی در محلات شهر فیلم بگیرند و برای رسانه‌های معاند بفرستند، ساده نباید از کنار اینها گذشت و باید از نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در برخورد با این موردها، تشکر کرد. تمام اینها، جریاناتی است که نباید بی تفاوت از کنار آنها گذشت.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: ابزارهای آموزشی، رسانه‌ای، ارتباطی، هنری، سینمایی و اراذل و اوباش به منظور ایجاد رعب و وحشت و صدمه به نیروی انتظامی، ابزارهای دشمن در میدان نبرد این حوادث است و جدیداً نیز توهین به مساجد، حسینیه‌ها، حوزه‌های علمیه و روحانیت شدت گرفته است.

مطهرخو خطاب به مسئولان شهرستان نیز گفت: تحلیل‌های امروز در شهر ما می‌گوید که مسئولان باید به دنبال افزایش مراکز تفریحی و ورزشی در شهر باشند. کتابخانه این شهر در اولویت اتمام و راه اندازی است. باغ بانوان، مرکزی برای تفریح آزادانه بانوان است و باید تدبیر و راه اندازی شود. امکاناتی در شهرستان وجود دارد که از آنها غافل هستیم و در خیلی از شهرستان‌ها، این امکانات وجود ندارد مانند دستگاه MRI و بعضی دستگاه‌هایی که در بیمارستان شهرستان نائین وجود دارد.

وی به ظرفیت اشتغال در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: ظرفیت تولید کنندگی و اشتغال در شهرستان بسیار خوب است؛ امروز اگر کسی گفت من کار ندارم، باید به حرف او شک کرد زیرا خیلی از کارخانه‌ها در شهر به دنبال نیرو هستند. ‌

مطهرخو در ادامه گفت: ظرفیت بزرگ گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان، مغفول مانده است و مساجد و حسینیه و ابنیه تاریخی و قدیمی ظرفیت‌های بزرگی هستند. مسئولان باید پیگیری کنند.

کد خبر 5651499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha