۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس خبر داد؛

قتل مردی با همدستی همسرش در شهرستان کوار

قتل مردی با همدستی همسرش در شهرستان کوار

شیراز - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، گفت: بر اساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید افرامن عصر شنبه در بیان جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: اوایل آذر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده «بند بهمن» شهرستان کوار، عوامل انتظامی سریعاً در محل حاضر شده و جنازه مردی پیچیده در پتور را در صندلی عقب خودرو کشف کردند.

سرهنگ افرامن ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان پرونده‌ای برای این قتل تشکیل داده و تحقیقات را آغاز و هویت مقتول ۴۴ ساله را شناسایی کردند و بعد از ۱۵ روز هویت قاتل هم مشخص شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری قاتل ۲۸ ساله در شهرستان شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به قتل، اعلام کرد که این اقدام با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

افرامن گفت: قاتل اعتراف کرد که روز حادثه بر سر مشکلات خصوصی در منزل مقتول با او درگیر شده و با یک ابزار سخت او را به قتل رسانده و بعد از پیچیدن جنازه در یک پتو آن را در خودروی مقتول قرار داده و ماشین را رها می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را رفع کنند تا شاهد حوادث دلخراشی نباشیم.

کد خبر 5651542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha