دیدار پلاسخارت با استاندار کربلا

دیدار پلاسخارت با استاندار کربلا

جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق امروز یکشنبه در یک سفر رسمی وارد کربلای معلی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز،جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق امروز یکشنبه در یک سفر رسمی وارد کربلای معلی شد.

یک منبع آگاه در این باره گفت: پلاسخارت صبح امروز وارد استان کربلای معلی شد و قرار است با مسئولان این استان دیدار و از برخی پروژه ها در این استان بازدید کند.

این منبع افزود: نصیف الخطابی استاندار کربلا از پلاسخارت و هیئت همراهش استقبال کرد.

این درحالی است که چند روز قبل، خانم جنین هنیس پلاسخارت نماینده سازمان ملل پس از دیدار با آیت الله العظمی سیستانی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که درباره اهمیت درایت مرجعیت عالی دینی و حمایت ایشان از همزیستی مسالمت آمیز گفتگو کردیم. آیت الله سیستانی بر همزیستی مسالمت آمیز همه اقشار و اقلیت ها در عراق تاکید دارند.

در ادامه آقای میگوئل آنجل موراتینوس معاون دبیرکل سازمان ملل و نماینده عالی اتحاد تمدن های سازمان ملل نیز گفت: ایشان ستون جامعه یا مذهب شیعه هستند. بسیار مفتخر به دیدار ایشان شدیم. او یک رهبر مذهبی جهانی است. همه به خاطر فعالیتهایش، رهبری اش و درایتش به ایشان احترام می گذارند . ایشان یکی از رهبرانی است که شورای امنیت از او تمجید می کند و از رهبرانی است که همیشه به اعتدال و حمایت از بشریت فرامی خوانند.

کد خبر 5652283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha