۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۵

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

سیستم گرمایشی مدرسه «ابوحنیفه» آق قلا بزودی راه اندازی می شود

سیستم گرمایشی مدرسه «ابوحنیفه» آق قلا بزودی راه اندازی می شود

گرگان- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت که کم کاری پیمانکار برای اخذ کنتور گاز مدرسه «ابوحنیفه» آق قلا، دلیل عدم راه اندازی سیستم گرمایشی این مدرسه بوده که بزودی این مشکل برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اهالی روستای «سقریلقی» آق قلا با تماس با این رسانه خواستار پیگیری تجهیز سیستم گرمایشی مدرسه ابوحنیفه در این روستا شدند.

عضو شورای روستا سقریلقی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت که با وجود فرارسیدن فصل سرما اما مدرسه تازه تأسیس ابوحنیفه سیستم گرمایشی ندارند و والدین نگران سلامتی فرزندان خود هستند.

لذا این مسأله را از مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان پیگیری کردیم، وحید فراهی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: پیمانکار برای کنتور گاز این مدرسه دیر اقدام کرده و به وی اعلام شد هرچه سریع تر برای نصب کنتور مراجعه کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان افزود: لوله کشی گاز مدرسه انجام شده بود و در لوازم موتورخانه ای آن هم کمبودی وجود ندارد و به محض نصب کنتور مشکل مدرسه برطرف می شود.

فراهی از پیگیری مجدد مشکل این مدرسه خبرداد و گفت: ظرف چند روز آینده سیستم گرمایشی این مدرسه راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است عملیات ساخت مدرسه سیل زده ابوحنیفه آق قلا در سال ۱۳۹۹ با پیگیری های خبرنگار مهر با گزارش «مدرسه «ابوحنیفه» در انتظار کلنگ زنی / مسئولان به وعده ها عمل کنند» آغاز و عملیات اجرایی مدرسه آن با همت یک خیر شروع شد.

کد خبر 5652638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha