۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی:

۴۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی در خوی کشف شد

۴۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی در خوی کشف شد

ارومیه - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی در خوی، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدر در سطح استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی و یک عملیات ضربتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در مسیر "سه راهی ایواوغلی مقدار ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه اتوبوس توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جلیل پناه با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان برای ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

کد خبر 5653242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha