۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۱

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم:

نوجوان قشمی از مرگ نجات یافت

نوجوان قشمی از مرگ نجات یافت

قشم - رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: حادثه واژگونی خودرو در یکی از مناطق گردشگری منجر به صدمات شدید در ناحیه قفسه ی سینه و شکم به یکی از سرنشینان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اسمعیلی بیان داشت: این نوجوان ۱۶ ساله پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انتقال یافت.

وی اظهار کرد: پس از مشاهده صدمات شدید وارده و تصویربرداری صورت گرفته، خونریزی در ناحیه شکم، شکستگی دو طرف در قفسه سینه، آسیب دیدگی عضو های طحال و کبد محرز بوده و به صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم خاطرنشان کرد: با توجه به شدت صدمات و جراحات وارد شده، عمل برداشتن طحال و ترمیم کبد و شکستگی قفسه ی سینه با موفقیت صورت پذیرفت.

اسمعیلی بیان کرد: بیمار ۹ روز در وضعیت اینتوبه و تحت نظر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) قرار داشت که پس انجام اقدامات ویژه درمانی و پایدار شدن وضعیت هوشیاری، به بخش جراحی منتقل شد.

وی ضمن قدردانی از تمامی پرسنل که باعث نجات جان این نوجوان شدند، گفت: بیمار پس از حدود ۲۷ روز بستری در بخش های این مرکز درمانی با حال عمومی رضایت‌بخش از بیمارستان ترخیص شد.

کد خبر 5653300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha