۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

رئیس هیئت فوتبال اردبیل خبر داد؛

برگزاری آئین بزرگداشت اسطوره فوتبال اردبیل

برگزاری آئین بزرگداشت اسطوره فوتبال اردبیل

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: آئین بزرگداشت زنده‌ یاد «مقصود بایرامی» اسطوره فوتبال اردبیل برگزار خواهد شد.

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این آئین گرامیداشت همزمان با بیست و هفتمین سالگرد زنده یاد «مقصود بایرامی» در آرامستان ججین و به یاد آن مرحوم ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی از مرحوم «مقصود بایرامی» به عنوان نابغه و اسطوره فوتبال اردبیل یاد کرد و گفت: ارج نهادن به این چهره‌های فاخر و ماندگار ورزشی در حقیقت پاسداشت جامعه زحمتکش فوتبال است که بزرگان و اسطوره‌هایی همچون «مقصود بایرامی» را تحویل ورزش اردبیل دادند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: زنده یاد «مقصود بایرامی» در دوران حرفه‌ای فوتبال خود سعی کرد تا اخلاق و رفتار حرفه‌ای را با ورزش فوتبال در هم آمیخته و زمینه تعالی هر چه بیشتر را مهیا کند.

نوتاش افزود: مردم اردبیل هیچ وقت یاد و خاطره این اسطوره بی‌بدیل فوتبال اردبیل را فراموش نکرده و در تاریخ نیز از او به عنوان سرمایه این خطه یاد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما نیز به نوبه خود خدمات ارزنده چنین چهره‌های ورزشی را ارج می‌نهیم و سعی ما بر این است تا قدردان این چهره‌های ارزشی و پیشکسوت فوتبال باشیم.

نوتاش اضافه کرد: هیئت فوتبال استان سعی کرده تا با تدارک برنامه‌ای در شأن این اسطوره فوتبال در کنار ارج نهادن به پیشکسوتان و سرمایه‌های ارزشی در رشته فوتبال، سعی کند تا فضا و بستر توسعه اخلاق‌مداری را در میادین ورزشی برای نسل‌های نوجوان و جوان مهیا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم فوتبال رو به رشد این استان در مسیر تعالی خود به دست نوجوانان و جوانان چهره‌های ممتاز و شاخصی همچون مرحوم «مقصود بایرامی‌» را تحویل جامعه فوتبال استان دهد تا ما بتوانیم بیش از گذشته در میادین ملی و بین‌المللی درخشش داشته باشیم.

کد خبر 5653562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha