۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

کتابخانه امام علی(ع) شهر «مومن‌آباد» نیازمند بازسازی است

کتابخانه امام علی(ع) شهر «مومن‌آباد» نیازمند بازسازی است

ازنا- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان، تاکید کرد: کتابخانه امام علی(ع) شهر «مومن‌آباد» نیازمند بازسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سجاد راستخانه امروز دوشنبه در دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مؤمن آباد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و قدردانی از دغدغه‌های فرهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مؤمن آباد، اظهار داشت: کتاب دریچه‌ای است به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خداداد انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه فرهنگی و ترویج مطالعه در جامعه به ویژه در میان نسل جوان می‌شود، افزود: کتابخانه عمومی امام علی (ع) یکی از فعال‌ترین کتابخانه های عمومی استان بوده که خدمات این کتابخانه همواره مورد استقبال اعضا و مراجعه کنندگان است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان، مالک کتابخانه عمومی امام (ع) را مردم شهر مؤمن آباد دانست و تصریح کرد: ساختمان این کتابخانه متعلق به شهرداری مؤمن آباد بوده که پیش از این به صورت واگذاری حق انتفاع در اختیار نهاد کتابخانه قرار گرفته بود و در حال حاضر ساختمان کتابخانه مستهلک شده و برای بازسازی نیازمند مساعدت شهرداری و اعضای شورای شهر است.

هادی امانی شهردار مؤمن آباد نیز در این دیدار، اظهار داشت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نبوده و در این خصوص بزرگان و علما تأکیدات و سفارشات فراوانی داشته‌اند.

وی، خدمات کتابخانه های عمومی را در راستای خدمات فرهنگی به شهروندان دانست و گفت: ساختمان فعلی کتابخانه امام علی (ع) شهر مؤمن آباد فرسوده بوده و این کتابخانه برای ادامه فعالیت خود مستلزم مقاوم سازی ساختمان و یا ساخت ساختمان جدید دارد.

بنا بر این گزارش، پس از تبادل نظر با اعضای شورای اسلامی شهر مؤمن آباد مقرر شد ساختمانی با قابلیت ایجاد کتابخانه در پارک مرکزی شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط شهرداری احداث و در اختیار کتابخانه امام علی (ع) قرار گیرد.

کد خبر 5653662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha