۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

در آستانه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی مطرح شد؛

درخواست توجه ویژه به حوزه بانوان خراسان جنوبی

درخواست توجه ویژه به حوزه بانوان خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی منتظر مصوبات برای توسعه حوزه بانوان خراسان جنوبی هستیم.

فرشته اسدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی تکمیلی سفر قبلی است، افزود: در این سفر جدید هیچ پروژه‌ای جدیدی از صفر مصوب نمی‌شود و در صورتی که پروژه‌ای ناتمام مانده باشد برای اعتبار پایانی تصمیم گرفته و تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه زنان اعتبارات در بخش تملک دارایی دستگاه‌های متولی در سفر قبلی بسته شده و دفتر امور بانوان و استانداری در هیچکدام به صورت مجزا ورود پیدا نکرده و تنها کار ستادی انجام شده است.

اسدزاده نداشتن مصوبه‌ای در حوزه بانوان و خانواده را در سفر اول یکی از مشکلات آن دوره از سفر عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در این سفر هم نمی‌توانیم متممی را دریافت کنیم و تنها برخی از دستگاه‌ها و ادارات کل که در حوزه زنان و خانواده ورود داشتند از محل تملک دارایی اقداماتی در حوزه بانوان انجام دادند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: در رابطه با نیازهای زنان، تجهیز خوابگاه‌های دانشگاهی دختران و مراکز درمان ناباروری ویژه بانوان اقدامات مناسبی در خراسان جنوبی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی منتظر مصوبات برای توسعه حوزه بانوان خراسان جنوبی هستیم.

کد خبر 5654095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha