۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱

با گرامیداشت یاد دکتر وثوق؛

هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود

هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود

دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افراد و گروه های برتر سوم بهمن ۱۴۰۱ معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر علی مظاهری نژاد درباره هشتمین جشنواره آموزشی وثوق گفت: ۶۷ نفر در هشت حیطه فردی و ۲۱ گروه در سه حیطه گروهی در این جشنواره رقابت می کنند؛ افراد و گروه های برتر سوم بهمن ۱۴۰۱ معرفی می شوند.

وی از برخط شدن فرآیندها در هشتمین جشنواره آموزشی وثوق خبر داد و افزود: فعالیت های اجرایی این جشنواره از ابتدای سالجاری شروع و تا کنون شانزده جلسه برگزار شده است.

دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تغییر دستورالعمل ها در جشنواره امسال، اظهار داشت: نسل نو، مشاوره تحصیلی، بازنشسته برتر، علوم پایه برتر، علوم بالینی برتر، آموزش مجازی، پژوهش در آموزش و پاسخگویی اجتماعی، حیطه های فردی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق هستند.

وی با بیان اینکه حیطه های گروهی این جشنواره شامل نسل نو، پاسخگویی اجتماعی و بین المللی سازی می شوند، افزود: خوداظهاری اساتید و همچنین معرفی آنان از سوی همکاران و یا کارگروهی که در دانشکده ها به همین منظور شکل گرفته بود، راه های پیش بینی شده برای ورود اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به هشتمین جشنواره آموزشی وثوق بودند.

مظاهری نژاد ادامه داد: رئیس، معاون آموزشی، رئیس دفتر توسعه آموزش و دو نفر از اساتید هر دانشکده اعضای کارگروه جشنواره آموزشی وثوق در آن دانشکده را تشکیل می دادند و در دانشکده پزشکی با توجه به تقسیم بندی به گروه های بالینی و علوم پایه تعدادی دیگر نیز به این کارگروه اضافه شدند.

وی با بیان اینکه پنجاه و شش داور مسئولیت ارزیابی افراد معرفی شده را بر عهده دارند، افزود: شصت و هفت نفر در حیطه های فردی و بیست و یک گروه نیز در سه حیطه گروهی داوطلب هستند. بارگذاری مستندات انجام شده؛ داورها در حال ارزیابی آنها هستند و زمان داوری ها تا پایان این هفته به پایان می رسد.

دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: سیزدهم دی ماه ۱۴۰۱ در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، روسای دانشکده ها و برخی از اعضای هیات علمی، نتایج داوری های بررسی شده و انتخاب نهایی افراد و گروه ها انجام می شود.

مظاهری نژاد با بیان اینکه در هر حیطه یک منتخب خواهیم داشت، افزود: ممکن است در حیطه ای منتخبی نداشته باشیم و یا در یک حیطه علاوه بر معرفی فرد برتر، انتخاب شایسته دیگری هم باشد که به او دیپلم افتخار داده می شود.

وی گفت: اساتید برتر هشتمین جشنواره وثوق علاوه بر دریافت جوایز نقدی، یک پایه شغلی ترفیع پیدا خواهند کرد. همچنین به دانشکده برتر ۵۰ میلیون تومان، گروه آموزشی برتر ۳۰ میلیون تومان و دفتر توسعه آموزش برتر ۲۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده می شود.

دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: انتخاب پایان نامه های دانشجویی برتر در حوزه آموزش از دیگر بخش های این جشنواره است.

کد خبر 5655019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha