۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

مردم در چهار محال و بختیاری از سفر غیرضروری پرهیز کنند

مردم در چهار محال و بختیاری از سفر غیرضروری پرهیز کنند

شهرکرد - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از مسافران می خواهیم با توجه به آغاز بارندگی ها از سفر غیر ضروری به استان خودداری کنند.

احمدرضا حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این اداره یک پل ارتباطی پویا و فعال یعنی شماره ۱۴۱ را برای تماس مردم درنظر گرفته است و از مردم می‌خواهیم قبل از حضور در جاده‌های استان با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن استان از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: از طریق این شماره مردم به مرکز مدیریت راه‌های کشور متصل می‌شوند و انتقادات و پیشنهادات خود را می‌توانند از طریق آن اعلام کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فصل بارندگی تاکید کرد: از همه هم‌استانی‌ها تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی ادامه داد: افرادی که مجبور به سفر هستند اگر در طول مسیر باید از گردنه‌ای عبور کنند، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، پوشاک لازم، وسایل گرمایشی و… همراه خود داشته باشند.

حاتمی اضافه کرد: از مردم درخواست دارم هر شهروندی به‌عنوان یک راهدار افتخاری در کنار ما باشد و اگر در جایی نقطه نظری دارند و کسی اقدام به تخریب راه‌ها و علائم رانندگی کرده است، حتماً با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند تا در اسرع وقت مشکلات و ایرادات برطرف شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به شرایط توپوگرافی استان، حتماً به تابلوهایی که توسط همکاران ما در محورها نصب می‌شود اعتماد داشته باشند چون هر محوری برای یک سرعت طراحی می‌شود و یکی از دلایل تصادفات در محورها عدم توجه به علائم و سرعت غیر مجاز است.

کد خبر 5655020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      والا چهارشنبه تا الان که ظهر جمعه هست ، منتظر بارش برف هستیم که گفتید!!!! اما دریغ از یه قطره باران
    • AE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      اگر تمام مردم ایران مسافرت کنند مردم چهارمحال سر جاشون نشستند
    • A5 IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ماکه چهارمهال هستیم بارندگی ندیدیم هوا افتابی هست