۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

امام جمعه دهدشت در گفتگو با مهر:

لزوم احیای بافت تاریخی دهدشت/توان جذب اعتبار برخی مدیران ضعیف است

لزوم احیای بافت تاریخی دهدشت/توان جذب اعتبار برخی مدیران ضعیف است

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: باید ظرفیت عظیم بافت تاریخی دهدشت احیا شود.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از بافت تاریخی شهر دهدشت، افزود: آثار تاریخی و بافت قدیمی دهدشت باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ابراز داشت: چرا وزیر گردشگری به استان کهگیلویه و بویراحمد با این قدمت تاریخی سفر نمی‌کند تا این ظرفیت عظیم احیا شود.

وحدانی فر تصریح کرد: اگر این بافت تاریخی در یکی از شهرهای شیراز، اصفهان، قم، تبریز و یزد بود، یکی از مراکز تجاری و اقتصادی مهمی می‌شد که اقتصاد شهر با آن می‌چرخید.

لزوم احیای بافت تاریخی دهدشت/توان جذب اعتبار برخی مدیران ضعیف است

وی با بیان اینکه نماز جمعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است که مطالبه گر مشکلات مردم باشد، گفت: بارها در خطبه‌های نماز جمعه خواستار توجه به این بافت شدم.

امام جمعه دهدشت روند کار احیای بافت را در دو سال اخیر مطلوب دانست و گفت: در طی این مدت پول خوبی به بافت تاریخی دهدشت تزریق شده است.

وی با تاکید بر نگاه فرهنگی به شهر هفت گنبد، خاطرنشان کرد: بافتی که با داشتن هفت امام زاده و ۳ مسجد به فرهنگ آبادانی اسلامی مجهز بوده، باید مورد توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری قرار بگیرد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه برخی از مدیران فاقد تخصص لازم و برخی دیگر هم فقط بدنبال حفظ صندلی و جایگاه خود هستند، از ضعف جذب اعتبارات کشوری در برخی دستگاه‌ها انتقاد کرد.

وی قدرت چانه زنی و توان برخی از مدیران در حوزه جذب بودجه استان را ضعیف دانست و تصریح کرد: اگر مدیران ما در وزارت خانه‌ها قدرت چانه زنی بالا داشته باشند و با تخصص و حضور کارشناس مربوطه این چانه زنی را انجام دهند، قطعاً اعتبارات خوبی از سوی وزارت خانه‌ها جذب می‌کنند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: اگر متولیان طرحی توجیحی و فنی با نگاه علمی و بلند مدت و از سر دلسوزی و تعهد داشته باشند، می‌توانند از شخص وزیر جذب اعتبار کنند.

کد خبر 5655249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha