۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

استاندار ایلام:

همه دستگاه های ایلام زمینه برنامه «راهیان پیشرفت» را فراهم کنند

همه دستگاه های ایلام زمینه برنامه «راهیان پیشرفت» را فراهم کنند

ایلام-استاندار ایلام گفت: همه دستگاه های ایلام زمینه اجرای برنامه «راهیان پیشرفت» را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح روز چهارشنبه در نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده با محوریت راهیان پیشرفت در دانشگاه ایلام با تاکید بر امید آفرینی و ارائه دستاوردها برای نسل جوان، افزود: امید آفرینی و ارائه دستاوردها نظام برای نسل جوان باید پیوست تاریخی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم دشمن و جبهه استکبار مأیوس کردن نوجوانان و جوانان بود که راه حل خنثی سازی این توطئه‌ها، ارائه دستاوردهای نظام در طول چهار دهه گذشته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: امید آفرینی باید یک پیوست تاریخی داشته باشد و وضعیت قبل از انقلاب در گذشته با امروز مقایسه شود.

استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت‌های کشور در تمامی حوزه‌ها، گفت: در طول چهار دهه در تمامی زمینه‌ها نظیر نانو، پزشکی و علمی جایگاه کشور در دنیا ارتقا یافته است.

بهرام نیا به اشاره رشد علمی کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی در دنیا گفت: مصداق رشد علمی در کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی، مراجعه بسیاری از شهروندان کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی برای معالجه به بیمارستان‌های کشور است.

وی با اشاره وجود ذخایر نفت و گاز در استان و بومی سازی این تکنولوژی در استان و اشتغال جوانان ایلامی در این صنایع گفت: بومی سازی تکنولوژی نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می‌آید که باید زمینه حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز مهم در قالب طرح «راهیان پیشرفت» فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم و شکر این موهبت خدمت خالصانه و بی منت به مردم است‌.

کد خبر 5655312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha