۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه در اولویت قرار می‌گیرد

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه در اولویت قرار می‌گیرد

کرمانشاه-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به لزوم ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه در اولویت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز خوشبخت ظهر چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس که با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگزاری در بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدسات توفیق بزرگی است که به آن نائل شده‌ایم و در حفظ این امانت بزرگ باید تلاش کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند و به حق مردم مقاوم این استان حق مطلب را در دوران دفاع مقدس در ایثار و فداکاری ادا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود لزوم جهاد تبیین که از منویات مؤکد مقام معظم رهبری است بیش از پیش احساس می‌شود و باید ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد و ترویج و نشر این ارزش‌ها لازم و ضروری است.

خوشبخت ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌هایی برای بازدید کلاسی دانش آموزان از موزه فرهنگی دفاع مقدس و بازخوانی خاطرات و وصیت نامه شهدا خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه انجام شد لزوم پیگیری و عنایت ویژه به این مجموعه تاکید شد تا کرمانشاه صاحب یک موزه باارزش فرهنگی در شأن مردم استان شود.

کد خبر 5655613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha