۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰

معاون رئیس جمهور:

۱۵۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران درروند تبدیل وضعیت هستند

۱۵۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران درروند تبدیل وضعیت هستند

بوشهر- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۵۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در روند تبدیل وضعیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاصی زاده هاشمی صبح پنجشنبه آئین غبارروبی گلزار شهدا در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت‌های بسیار مهمی است که در بنیاد شهید دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه، ۷۰ درصد فرزندان شهدا و جانبازان باید استخدام می‌شدند خاطرنشان کرد: تاکنون هفت هزار نفر استخدام شده اند و ۲۷ هزار نفر دیگر نیز باید استخدام شوند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مذاکراتی بین بنیاد شهید و سازمان امور استخدامی انجام شده است اضافه کرد: اگر آن مدل اجرا شود و از محل قانون بودجه نیز تأمین اعتبار لازم شود زمینه استخدام بیشتر آنهایی که امکان استخدام دولتی دارند فراهم می‌شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و امور ایثار گران گفت: بر اساس آخرین آمار سازمان امور استخدامی کشور، ۱۵۰ هزار نفر در روند تبدیل وضعیت قرار دارند که از این افراد تاکنون ۳۰ هزار نفر تبدیل وضعیت شده اند.

کد خبر 5655834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha