۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴

مدیرعامل آبفای خوزستان:

پروژه آبرسانی به سوسیه اهواز به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی به سوسیه اهواز به بهره برداری رسید

اهواز- مدیر عامل آبفای خوزستان از آغاز آبرسانی به سوسیه اهواز خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کرمی نژاد ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح آبرسانی به بخش سوسیه اهواز اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند و امروز پروژه آبرسانی به بخش سوسیه اهواز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه سختی کار بسیاری داشت اما با کار جهادی و عبور از موانع متعدد از جمله نهر مالح و نهر ریزگردها این پروژه تکمیل و وارد مدار بهره برداری شد و برای این پروژه ۶ و نیم کیلومتر خط انتقال به قطر ۶۰۰ میلی متر اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان به پروژه آبرسانی سوسیه اشاره کرد و گفت: تهیه و نصب دو دستگاه الکتروپمپ و تابلو برق از اقدامات انجام شده برای تأمین آب ۱۲ روستای مسیر سوسیه بود و این پروژه از اعتبارات استانی اجرایی شده است.

کرمی نژاد افزود: با بهره برداری از این پروژه ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شود و آب شرب روستاهای هدف بعد از سالیان سال پایدار شده و افق این طرح با اجرای فاز دوم برای ۲۵ هزار نفر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کارون گفت: قبل از آغاز دولت سیزدهم پروژه‌های شهر کارون در دو جبهه فعال بودند که در دولت سیزدهم ۱۲ جبهه کاری و بیش از ۲۵ کیلومتر خط فاضلاب در این شهرستان اجرایی شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان اظهار کرد: عملیات اجرایی و ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ در شهرستان کارون آغاز شده و است و نصب ۱۰ دستگاه الکتروپمپ در این شهرستان انجام شده است.

وی به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: برای اجرای پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۴۵۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه تخصیص یافته و پروژه فاضلاب این شهرستان با سرعت در حال اجرا است.

کرمی نژاد گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون در بخش لوله گذاری ۷۰ درصد، ایستگاه‌های پمپاژ ۶۰ درصد و در مجموع پروژه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 5656120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha