۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۹

رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس:

نفرات برتر هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس مشخص شدند

نفرات برتر هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس مشخص شدند

گنبدکاووس- رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: با رقابت ۶۰ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور، روز اول هفته ششم کورس پاییزه گنبد به اتمام رسید.

بهروز نیازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مسابقات روز اول هفته ششم کورس پاییزه گنبدکاووس با حضور بیش از دو هزار تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهر برگزار شد و ۶۰ رأس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور وارد دپار شدند.

رئیس هیأت سوارکاری گنبدکاووس افزود: مسابقات روز نخست هفته ششم، در یک دور هزار متری، دو دور هزار و ۲۰۰ متری و سه دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد.

به گفته نیازی، در پایان این مسابقات امروز، سه میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر پرداخت شد.

وی گفت: رقابت‌های روز دوم هفته ششم هم فردا (جمعه ۲۵ آذر) برگزار می‌شود.

رئیس هیأت سوارکاری گنبدکاووس افزود: در دور اول این رقابت‌ها محمد امین ای ری با اسب اسپارتاکوس ترکان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد، بنیامین جرجانی هم در دور دوم با اسب بیوتی کالکشن زودتر از بقیه به خط پایان رسید.

وی گفت: محمد خوجملی با اسب هاسنا در دور سوم و کمال دالی جه عطا با اسب رایز اند شاین در دور چهارم قهرمان شدند.

نیازی ادامه داد: دورهای پنجم و ششم این رقابت‌ها با برتری صادق ایمری با اسب جاناول و کارابای همراه بود.

رقابت‌های سوارکاری در بین مردم گلستان به ویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در دو شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5656369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha