۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳

معاون سازمان بنادر:

بنادر استان بوشهر ۳۲ هزار میلیارد ریال پروژه فعال دارند

بنادر استان بوشهر ۳۲ هزار میلیارد ریال پروژه فعال دارند

بوشهر- معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر ۶۷ پروژه با اعتبار ۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در بنادر استان بوشهر در دست مطالعه و اجرا دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی صبح جمعه در نشست بررسی طرح‌های بندری بوشهر اظهار داشت: طی سال جاری بیش از سه هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه و اجرای پروژه‌های بندری استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی از جذب ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ خبر داد و بیان کرد: با تلاش مضاعف همکاران در ستاد و بنادر و مشاوران و پیمانکاران علاوه بر جذب مابقی اعتبارات، اعتبارات بیشتری نیز به بنادر استان بوشهر اختصاص یابد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: کرد: بهره برداری از پروژه یاد شده زمینه ساز حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه خواهد شد.

وی از اهتمام سازمان بنادر و دریانوردی در راستای مسئولیت اجتماعی خود با وجود محدودیت‌های اعتباری خبر داد و بیان کرد: توسعه دریا محور در مناطق کم برخوردار از جمله ۱۰ بندر تابعه استان بوشهر در دستور کار است.

فتحی افزود: ۱۱ پروژه اجرایی، عمرانی و تأمین تجهیزات با اعتبار ۲۰ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال در بنادر محمد عامری، بوالخیر، خارگ، کنگان، دیر، عسلویه، دیلم، گناوه، لاور ساحلی و ریگ در دست مطالعه و اجرا است.

کد خبر 5656547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha