۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲

در بوشهر؛

مسابقات تکواندوی منطقه ۲ کشور برگزار شد

مسابقات تکواندوی منطقه ۲ کشور برگزار شد

بوشهر- مسابقات تکواندوی منطقه ۲ کشور با حضور ۳۵۰ ورزشکار دختر و پسر از ۱۷ استان با همراهی بیش از ۱۰۰ مربی و داور و استاد در بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر جمعه در آئین برگزاری مسابقات تکواندوی لیگ کشوری در بندر بوشهر اظهار داشت: مسابقات لیگ اجرای فرم منطقه دو کشور با حضور ۱۷ استان جنوبی و مرکزی کشور به میزبانی بوشهر برگزار شده که نشان دهنده جایگاه استان در این ورزش است.

احمد محمدی زاده افزود: مدیریت استان از برپایی مسابقات ورزشی در استان بوشهر حمایت می‌کند و انتظار داریم در سایر رشته‌ها هم شاهد پویایی بیشتری باشیم.

وی تصریح کرد: در استان همه مسئولان در حال تلاش برای شکل‌گیری اتفاقات مثبت و سازنده هستند و قطعاً در حوزه ورزش نیز در این مسیر حرکت می‌کنیم.

محمدی زاده با بیان اینکه ورزش، جمعیت بزرگی از خانواده‌ها را تحت پوشش دارد گفت: جوانان بخش عمده جمعیت استان هستند که ساماندهی این عزیزان و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ورزش در نشاط اجتماعی جامعه نقش حساس و تأثیرگذاری دارد و از مسئولان ورزش استان می‌خواهم برای توسعه ورزش در نقاط مختلف استان بیش از پیش فعالیت کنند.

وی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: با اقدامات زیرساختی صورت گرفته، انتهای امسال و اوایل سال آینده، پروژه‌های مهمی در ورزش به بهره‌برداری می‌رسند و شاهد رضایت خاطر ورزشکاران و علاقمندان به ورزش خواهیم بود.

کد خبر 5656679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha