۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

معلولان استان سمنان از امکانات ورزشی کارگران بهره‌مند می‌شوند

معلولان استان سمنان از امکانات ورزشی کارگران بهره‌مند می‌شوند

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد و گفت: به موجب این همکاری، معلولان استان از امکانات ورزشی کارگران بهره‌مند می‌شوند.

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تفاهم نامه همکاری میان بهزیستی و اداره کار استان سمنان منعقد شده است، ابراز داشت: استفاده بهینه از امکانات مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران استان برای معلولان مهمترین هدف این تفاهم نامه است.

وی ضمن بیان اینکه ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه هدف طی این تفاهم نامه پیگیری می‌شود، افزود: پس از اطلاع رسانی به خانواده‌های معلولان افراد واجد شرایط برای استفاده از امکانات ورزشی معرفی خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت ۲۹ ماه قابل استفاده است، ابراز داشت: در صورت توافق طرفیت این تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود تا گروه‌های هدف تحت حمایت از سلامت جسمی و روحی برخوردار شوند.

منطقی بابیان اینکه توسعه روابط ورزشی و بهره‌گیری از توانمندی ظرفیت علمی جامعه هدف در این تفاهم نامه گنجانده شده است، تصریح کرد: در این تفاهم نامه علاوه بر معلولان خانواده‌های آنها نیز می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند.

وی افزود: می‌توان با صدور کارت عضویت زمینه استفاده امکانات ورزشی در برگزاری مسابقات، برنامه‌های ورزشی، جشنواره‌های مرتبط با سازمان در سراسر استان و برخورداری و بهره‌گیری جامعه هدف سازمان از مجموعه‌های اقامتی تفریحی کارگران با ارائه تخفیف بر اساس تعرفه‌های مصوب کارگری را برای معلولان فراهم کرد.

کد خبر 5657433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha