۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۶

فرماندار تنگستان:

شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی می‌شود

شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی می‌شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه‌ بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی نوین، علمی و تولیدات دریایی در استان بوشهر و کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در بازدید مشاور معاون اول رئیس جمهور از شهرک زیست فناوری در بخش دلوار تنگستان اظهار داشت: شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه‌ بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی نوین، علمی و تولیدات دریایی در استان بوشهر و کشور خواهد شد.

فرماندار تنگستان افزود: برای هشت استان مجوز راه‌اندازی شهرک زیست‌فناوری صادر شده که در استان بوشهر این مجوز فقط برای تنگستان اختصاص یافته است.

لطفی بیان داشت: در تولیدات دریایی تاکنون غذای مورد نیاز را از بیرون وارد می‌کردیم که می‌توان با تولید این مواد اولیه و غذای ماهی و میگو، از واردات آن بی‌نیاز شویم.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شهرک نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، مسیر دسترسی و غیره بوده که با تکمیل و تجهیز آن جوانان نخبه بتوانند در این محل سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار تنگستان اظهار کرد: شهرک زیست فناوری تنگستان از نظر جغرافیایی به سبب نزدیکی به مرکز استان و به لحاظ اقلیمی هم به سبب مجاورت با دریا، موقعیت مناسبی دارد که این مهم به توسعه آن کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های این شهرک از عهده اعتبارات شهرستان خارج بوده و امیدواریم با حمایت و پشتیبانی معاون اول رئیس جمهور، از محل اعتبارات ملی منابع اعتباری لازم به این پروژه اختصاص یابد.

کد خبر 5659047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha