۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد؛

آماده‌باش ۲۵۰ نفر امدادگر هلال‌ احمر زنجان در طرح زمستانه

آماده‌باش ۲۵۰ نفر امدادگر هلال‌ احمر زنجان در طرح زمستانه

زنجان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر زنجان گفت: ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر این استان در آماده‌باش کامل طرح زمستانه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور آقاجانلو ظهر دوشنبه در مانور طرح زمستانی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در آماده‌باش کامل طرح زمستانه قرار دارند، گفت: با ۱۶ پایگاه ثابت و موقت و ۸ اکیپ پشتیبان در طرح امداد و نجات زمستانه شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ دستگاه آمبولانس، خودرو نجات و خودروهای پشتیبان و کمک‌دار در این طرح مشارکت داده خواهند شد، افزود: تیم‌های واکنش سریع، تیم امداد و نجات کوهستان، تیم آنست و سایر تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان در آمادگی کامل برای خدمت به هم‌وطنان قرار دارند.

آقاجانلو ادامه داد: محل‌های اسکان اضطراری با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری‌ها در مسیرهای بین راهی و گردنه‌های برفی پیش‌بینی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری طبق هماهنگی‌های انجام شده با پلیس‌راه و راهداری، گردنه‌های برف‌گیر استان زنجان تحت پوشش ویژه قرار گرفته‌اند، گفت: اکیپ‌های موقت امداد و نجات در گردنه‌های برف‌گیر مستقر هستند تا در صورت انسداد گردنه‌ها امدادرسانی در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 5659630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha