۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

معاون استاندار ایلام:

فعالیت و خدمات جمعیت هلال احمر در ایلام قابل تقدیر است

فعالیت و خدمات جمعیت هلال احمر در ایلام قابل تقدیر است

ایلام-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: فعالیت و خدمات جمعیت هلال احمر در ایلام قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری روز دوشنبه در آیین روز دواطلبان جمعیت هلال احمر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام و جمعی از مسئولان با تقدیر از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در زمینه‌های مختلف و حوادث طبیعی، گفت: هلال احمر به عنوان عضوی از جامعه جهانی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ کارهای خارق العاده ای در حوزه امداد و نجات و در راستای خدمات بشر دوستانه انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: این خدمات و تلاش‌ها زمانی ارزشمند و در جایگاه والایی قرار می‌گیرد که بدون توجه به حوزه سرزمینی، قوم و نژاد با احساس انسان دوستانه و بدون منت انجام می‌شود و یکپارچگی و جهان شمول بودن خدمات این جمعیت باعث ارتقا جایگاه ویژه این جمعیت در بین مردم و مسئولان شده است.

هژبری تاکید کرد: در طرح سفرهای نوروزی سال جاری و در آن ایام بخاطر حجم زیاد مسافرین و تردد در مسیرهای مختلف استان حوادث جاده‌ای و در مسیرهای مختلف استان نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرد که با حضور فعال عوامل مختلف بویژه هلال احمر، سطح این تصادفات خطر آفرین کنترل و کاهش یافت.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: در آن ایام ۶۲ تیم در قالب ۶۲۲ نفر نیروهای امداد رسان جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان امنیت و آسایش مردم در جاده‌ها و مسیرهای خطر آفرین را فراهم کردند.

وی به فعالیت و خدمات چشمگیر جمعیت هلال احمر در ایام اربعین اشاره کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر کشور و استان در برگزاری اربعین حسینی حقیقتاً نقش برجسته ای با تفکر بسیجی و جهادی ایفا نمودند که موجب رضایتمندی زائرین و مسئولان برگزاری کنگره اربعین شد.

کد خبر 5659700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha