۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

فرماندار رودسر:

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد

رودسر- فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع نتایج بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان رودسر مسائل و مشکلات کنونی جامعه را به ویژه در حوزه اقتصادی قابل درک ذکر کرد و گفت: اگر قرار است سفره‌های مردم به سمت بهتر شدن پیش برود باید جدی تر به آن توجه شود.

وی یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را موضوع تسهیلات و بودجه از سوی دولت در راستای اشتغال عنوان کرد و افزود: متأسفانه تسهیلات و بودجه در نظر گرفته شده در مسیر مورد نظر قرار نمی‌گیرد.

شهاب زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی و با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی تلاش بر این است تا تسهیلات در مسیر واقعی خود قرار بگیرد، اضافه کرد: با قرار گرفتن تسهیلات در مسیر واقعی قطعاً بیشترین انتفاع را در حوزه اشتغال شاهد خواهیم بود.

فرماندار رودسر از اجرای پروژه‌های مختلف حوزه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: شهرستان رودسر در برخی از حوزه‌های کشاورزی بویژه تولید فندق، گل گاو زبان رتبه و جایگاه برتر استان را به خود اختصاص داده اما متأسفانه نتوانسته‌ایم آن طور که باید از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی بر لزوم فعال شدن پروژه‌های کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برخی از این طرح‌ها در حال انجام است و تاکید ما بر فعال شدن همه این طرح‌ها است.

فرماندار رودسر در ادامه از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی به کمیته امداد این شهرستان خبر داد و افزود: اختصاص این میزان تسهیلات به کمیته امداد نسبت به سایر شهرستان‌های استان به مقدار کم است.

کد خبر 5660387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha