۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

با اجرای ایده ابتکاری؛

گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان رفع شد

گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان رفع شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران از برطرف شدن گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان، با اجرای ایده ابتکاری و تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین مرتضوی با اشاره به اجرای تغییر جهت حرکتی خیابان رشیدی جهان گفت: خیابان رشیدی جهان، یکی از معابر مهم و پرتردد منطقه ۱۷ تهران است که دسترسی‌های غربی_ شرقی منطقه را تأمین می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران افزود: با توجه به اینکه این خیابان دارای بار ترافیکی بالایی است و تملک املاک معارض ضلع شمالی نیز زمان‌بر شده، از سوی شهروندان و پلیس راهور درخواست‌های متعددی مبنی بر ایجاد سهولت دسترسی و گردش به چپ وجود داشت تا تردد خودروها آسان‌تر شده و تقاطع‌ها حذف شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع، تصمیم گرفته شد حد فاصل خیابان شهید فریدون احمدی تا شهید بدخشان کمالی که عملکرد دو طرفه دارد را به صورت برعکس انجام دهیم و طرح جدیدی در اینجا اجرا کنیم. به همین منظور ایده ابتکاری کارشناسان خبره معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران با تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب اجرایی شد.

مرتضوی در پایان اظهار کرد: اگر شهروندان به این طرح، عادت کنند شاهد کاهش بار ترافیکی و روان سازی تردد خودروها هستیم. لذا از تمام شهروندان تقاضا داریم با توجه به اجرای این طرح، در رعایت کردن آن کوشا باشند تا شاهد کم شدن حجم ترافیک و تصادفات در این مقطع باشیم.

کد خبر 5660486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha