مشارکت عبدالفتاح السیسی در نشست مهم اردن

مشارکت عبدالفتاح السیسی در نشست مهم اردن

ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور، به منظور مشارکت در کنفرانس بغداد ۲ برای همکاری و شراکت به اردن رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور، به منظور مشارکت در کنفرانس بغداد ۲ برای همکاری و شراکت به اردن رفت.

بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت که مشارکت السیسی در این کنفرانس در چارچوب حمایت مصر برای بازگشت عراق به نقش موثر و متوازن خود در سطح منطقه ای و تضمین امنیت و ثبات آن است.

وی افزود: این کنفرانس به دنبال تکیه بر نتایج دور نخست کنفرانس بغداد برای بررسی راه های تضمین تقویت روند گفت وگوی سازنده با هدف حل مشکلات منطقه علاوه بر آماده سازی شرایط مناسب برای شراکت، همکاری و تکامل اقتصادی بین عراق و کشرورهای همجوار و دوست است.

بسام راضی در ادامه تصریح کرد که السیسی در این کنفرانس با شماری از سران شرکت کننده از جمله پادشاه اردن دیدار دوجانبه خواهد داشت.

رئیس جمهور مصر در نشست سه جانبه با پادشاه اردن و نخست وزیر عراق که با هدف حمایت و تعمیق روابط تاریخی متمایز بین سه کشور است، نیز شرکت خواهد کرد.

کد خبر 5660559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha