۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷

معاون بنیاد شهید اردبیل:

ایثارگری‌های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس است

ایثارگری‌های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس است

اردبیل- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ایثارگری‌های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صادقی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان بنیاد شهید استان اردبیل اظهار کرد: ایثارگری‌های امروز جوانان این مرز و بوم همه نشأت گرفته از دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، روز عزای تمام مسلمانان و تمامی انسان‌های حق طلب و حق‌شناس در جهان است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه بی‌شک امروز امنیت خود را مدیون و مرهون فداکاری و از خود گذشتگی‌های شهدا هستیم، گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها، برای تکریم شهیدان و ایثارگران باید فرصت را مغتنم بشماریم.

صادقی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان واحد فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مرور رشادت‌های دلاور مردانی است که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند.

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و باید این میراث بزرگ را برای نسل‌های آینده انتقال دهیم، افزود: همه تلاش ما این است که انسان‌های وارسته، پیرو ولایت‌فقیه، خالص و مخلص همچون سپهبد سلیمانی و شهدای والامقام دیگری را در جامعه پرورش دهیم.

کد خبر 5660723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha