۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱

فرماندار دماوند:

مشکل اشتغال در دماوند وجود ندارد

مشکل اشتغال در دماوند وجود ندارد

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به اینکه در این شهرستان مشکل اشتغال وجود ندارد گفت: دماوند جز شهرستان های برتر اشتغال زایی در استان تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در نشست مشترک مدیران کل اقتصادی استان با فعالان اقتصادی شهرستان دماوند اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می‌داند.

طاهرخانی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در جهت حمایت هرچه بیشتر از تولید گفت: مهمترین رسالت مدیران، حمایت از تولید، سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی تولید است، چرا که دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای رفع مشکل تولید و حمایت از صنایع دریغ نکرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت، حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می‌داند اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب جهت تولید، کسب و کار، رفع موانع موجود، تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان می‌باشد و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته دریک سال اخیر بخش قابل توجهی از مشکلات بر زمین مانده تولید کنندگان در شهرستان برطرف شده است.

فرماندار دماوند افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در طول یکسال گذشته در راستای رفع موانع تولید، شهرستان دماوند جز شهرستان‌های برتر در زمینه اشتغالزایی در استان تهران است و مشکل اشتغال در شهرستان وجود ندارد و در زمینه اشتغالزایی در شهرستان به روز هستیم که گاهاً کمبود نیروی کار نیز مشاهده می‌شود.

طاهرخانی عنوان داشت: کارخانجات متعدد تولیدی در شهرک‌های صنعتی دماوند وجود دارد که با برنامه ریزی و همدلی و همراهی و تلاش در بهره مندی این ظرفیت‌ها، باعث شده است تا اشتغالزایی صد در صدی در شهرستان دماوند میسر شود.

کد خبر 5660990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha