۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

سفرمارکت چیست؟

سفرمارکت چیست؟

ممکن است فکر کنید سفرمارکت یک آژانس مسافرتی یا حتی یک سامانه فروش بلیط است. اما اینطور نیست! با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نام سفرمارکت را قطعاً زیاد شنیده‌اید. اما آیا تا کنون برایتان سوال شده که سفرمارکت چیست؟ ممکن است فکر کنید سفرمارکت یک آژانس مسافرتی یا حتی یک سامانه فروش بلیط است. اما این‌طور نیست! سفرمارکت یک موتور جستجو و یک بازار سفر و گردشگری است که دسترسی شما به تمام این امکانات را به سادگی فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای رزرو هتل و اقامتگاه، خرید بلیط هواپیما و قطار و تور مسافرتی به سفرمارکت مراجعه کنید. اینگونه به تمام گزینه‌های موجود دسترسی خواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با سفرمارکت آشنا شویم.

با سفرمارکت آشنا شویم

سفرمارکت به زبان ساده یک بازار مجازی و آنلاین است که در زمینه سفر خدمات ارائه می‌دهد. اما روش آن متفاوت است. شما می‌توانید از مرحله رزرو بلیط هواپیما برای شروع سفر تا رزرو تور برای گردش در مقصد یا رزرو هتل، همه را از طریق سفرمارکت تهیه کنید. این موارد از خدماتی هستند که سفرمارکت به صورت شبانه روزی به همراهان خود ارائه می‌دهد. حالا این خدمات به چه شکلی متفاوت هستند؟

در واقع سفرمارکت یک موتور جستجو سفر است. این موتور، این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که بتوانند خدمات گوناگون سفر را جستجو کنند و قیمت هر یک از عرضه‌کنندگان متفاوت آن‌ها را با هم مقایسه کنند. اینگونه می‌توانند در آخر بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند

سفرمارکت چه خدماتی ارائه می‌کند؟

خدمات سفرمارکت در تمامی حوزه‌ها گسترده است. در ادامه برخی از این خدمات آورده شده است:

۱- بلیط هواپیما ارزان با سفرمارکت

سفرمارکت چطور می‌تواند به همراهان خود ارزان‌ترین بلیط هواپیما را ارائه دهد؟ همانطور که از نام سفرمارکت پیداست، نوعی بازار سفر است. یعنی تامین کنندگان بلیط هواپیما و دیگر اقلام سفر، کالاها و خدماتشان را در آن بدون واسطه و کاملاً مستقیم عرضه می‌کنند. این برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند که در یکجا و به صورت مقایسه‌ای بلیط هواپیما این تامین کنندگان را ببیند. سپس با هم مقایسه کرده و ارزان‌ترین و مطلوب‌ترین گزینه را انتخاب کند. یکی از مهم‌ترین خدماتی که سفرمارکت به کاربران خود ارائه می‌دهد، همین فروش بلیط هواپیما است. دیدیم که هواپیما یکی از رایج‌ترین وسایل نقلیه سفر است. بلیط آن هم انواع مختلفی دارد و در تنوع بسیار بالایی ارائه می‌شود.

سفرمارکت چیست؟

۲- تهیه بلیط قطار به سادگی

پس از هواپیما، قطار هم طرفداران خاص خودش را دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سفر با قطار علاقه دارند، می‌توانید بلیط قطار خود را از طریق سفرمارکت تهیه کنید. در گذشته برای خرید بلیط قطار گردشگران باید به آژانس‌ها و دفاتر فروش شرکت‌های مختلف مانند رجا مراجعه می‌کردند. خوشبختانه امروزه با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید بلیط قطار خود را به مقصد دلخواهتان به صورت آنلاین خریداری کنید.

با خرید بلیط قطار از سفرمارکت دیگر وقت شما در ترافیک‌های رفت و برگشت از آژانس‌های مسافرتی هدر نمی‌رود و نگران محدود بودن ساعت‌های اداری جهت خرید بلیط نخواهید بود. با مراجعه به سفرمارکت می‌توانید در هر ساعتی که دوست دارید و در هر مکانی که هستید بلیط قطارهای مختلف را مشاهده کنید. در نهایت می‌توانید پس از مقایسه آن‌ها از لحاظ خدمت، کیفیت و قیمت بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

سفرمارکت چیست؟

۳- رزرو هتل و هر نوع دیگری از اقامتگاه

رزرو هتل همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌ها هنگام سفر بوده است. یکی از بهترین خدماتی هم که پلتفرم سفرمارکت به شما ارائه می‌دهد، رزرو هتل است. مهم‌ترین بخش هر سفری، رزرو هتل یا اجاره ویلا مناسب است که این کار در سایت سفرمارکت به راحتی انجام می‌شود. با افزایش محبوبیت صنعت گردشگری، تعداد هتل‌ها و مراکز اقامتی هم بیشتر شده است. به همین دلیل انتخاب یک اقامتگاه مقرون به صرفه و مناسب کار سختی است! این انتخاب ممکن است گردشگران را سردرگم کند. در سفرمارکت می‌توانید هر هتل داخلی و خارجی که در نظر دارید را رزرو کنید. قبل از انتخاب می‌توانید تمام امکانات و ویژگی‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. هتل‌هایی که در سایت سفرمارکت وجود دارند همگی با اطلاعات کامل، عکس فضای داخلی و خارجی، آدرس، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، قیمت و غیره درج شده‌اند.

‌۴- تورهای گردشگری

انکارناپذیر است که همراهی با تورهای گردشگری می‌تواند سفر شما را بسیار خاطره‌انگیز کند. رزرو تور ارزان و باکیفیت یکی از مهم‌ترین معضل‌های گردشگران است. استفاده از تور مزایای زیادی برای مسافران دارد. تور باعث می‌شود سفری گرم و صمیمی داشته باشید و با افراد مختلفی آشنا بشوید. اگر یک لیدر باتجربه همراه داشته باشید، می‌توانید از تجربیات او استفاده کنید و از جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد بازدید کنید. تعداد زیاد مسافر، باعث می‌شود قیمت بلیط و اقامتگاه ارزان‌تر شود و در کل استفاده از تور بسیار مقرون به صرفه است. تور ارزان و تور لحظه آخری تورهایی هستند که در پلتفرم سفرمارکت ارائه می‌شوند. این تورها می‌توانند داخلی و یا خارجی باشند. البته تورهای گرانقیمت نیز در این پلتفرم موجود هستند و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید آن‌ها را نیز خریداری کنید.

۵- اپلیکیشن کاربرپسند با طراحی عالی

سادگی کار با اپلیکیشن هر تجارتی یکی از دلایل محبوبیت آن است. اپلیکیشن سفرمارکت، طراحی بی‌نقص و رابط کاربری روان و جذابی دارد. خواست اصلی سفرمارکت تجربه سفری آسان، سریع و ارزان است. این اپلیکیشن به این هدف ما جامه عمل پوشانده و خدماتی شایسته و درخور را به گردشگران ارائه می‌دهد. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت نه تنها به گنجینه انبوهی از اطلاعات سفر دسترسی خواهید داشت و بلیط هواپیما و قطار خود را با لمس چند دکمه رزرو خواهید کرد، بلکه از جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه مطلع خواهید شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5661677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha