۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸

معاون استاندار اردبیل:

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روح پهلوانی و توجه به اخلاق حسنه ویژگی شایسته ورزشکاران استان اردبیل در میادین جهانی و کسب سکوهای قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در دیدار با قهرمان ووشوی جهان «عرفان محرمی» در اردبیل اظهار کرد: ورزشکاران ما با صبر و تحمل و کسب بالاترین خصیصه اخلاقی همراه با تقوا و معنویت در عرصه‌های ورزشی حاضر شده و سعی می‌کنند تا نماینده‌ای شایسته برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی مشکلات و دغدغه‌هایی را در مسیر قهرمانی‌ها شاهد هستیم اما ضرورت دارد جوانان و نوجوانان ما روح بلند خود را به برجستگی‌های خصلت‌های پهلوانی و اخلاق‌مداری آراسته کرده و زینت جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی و جهانی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دشمنان نابخرد جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند که فضای ناامیدی در جامعه ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان حاکم است در حالی که طراوت و نشاط از رخساره این ورزشکاران نمود پیدا کرده و به همه ما نشاط و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد.

قاسمیان قهرمانی «عرفان محرمی» را در مسابقات ووشوی اندونزی و کسب مدال طلا افتخاری دیگر برای خطه سبلان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران ایرانی به ویژه قهرمانان استان اردبیل از بالاترین خصیصه‌های معرفتی و معنوی برخوردار هستند و همیشه در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توانسته‌اند این شایستگی‌ها را به منصه ظهور برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند جبهه استکبار تلاش می‌کند تا در اشکال مختلف زمینه انحراف اخلاقی و حرکت‌های نابهنجاری را در مسیر تعالی و تربیت جوانان و نوجوانان ما باز کنند اما پایبندی به اصول و مبانی معرفتی مانع از برخی حرکت‌ها و تحرکات در عرصه ورزشی و مدال‌آوری‌ها می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش مؤثر ورزشکاران استان اردبیل در کسب مدال‌های رنگارنگ و ایستادن در سکوهای قهرمانی اضافه کرد: ما نیز در کنار این ورزشکاران سعی می‌کنیم در دولت سیزدهم زیرساخت‌های تخصصی را برای ورزش قهرمانی فراهم کنیم.

کد خبر 5661927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha