۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:

ارائه خدمات درمانی به بیماران کرمانشاهی ارتقا می یابد

ارائه خدمات درمانی به بیماران کرمانشاهی ارتقا می یابد

کرمانشاه- مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات درمانی به بیماران کرمانشاهی ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا تحویلیان بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیمه سلامت استان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه موانع اداری و اجرایی برای ارائه و ارتقا خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان در مراکز درمانی را از سر راه بر می‌دارد.

وی افزود: از اولویت‌های مهم بیمه سلامت کرمانشاه ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران و همچنین استفاده بهینه از از امکانات و سیستم‌های موجود در مراکز خدمات تخصصی در این استان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت انعقاد این تفاهم نامه مشترک، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهنده خدمات درمانی، دارویی و تشخیصی به بیماران است و این سازمان نیز خریدار این خدمت‌ها است.

تحویلیان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های مشترک تخصصی و کارگروه‌های کوچک‌تر و تخصصی در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای رفع موانع اداری و اجرایی تشکیل و مستقر می‌شوند.

وی افزود: این تیم مشترک بسته به نوع بیماری، نوع عمل جراحی و نوع پزشک متخصص فرآیندهای از جمله تجویز ام.آی‌.آر، سونوگرافی، سی. تی. اسکن، تجویز داروهای خاص، اعمال جراحی، تعداد روز و تخت روز بستری و هزینه‌های بیمار، نوع خدمات دریافتی را با جزئیات کامل در پرونده بیمارستان ثبت می‌کنند.

تحویلیان تصریح کرد: همه این اقدامات در کمترین زمان ممکن در جهت ارتقا کیفیت خدمات و بازبینی و اخذ تصمیمات جدید در روند درمان بیماران صورت می‌گیرد.

کد خبر 5661933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha