۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی :

جهاد تبیین را با شبکه سازی و تسهیل گری رونق بخشیم

جهاد تبیین را با شبکه سازی و تسهیل گری  رونق بخشیم

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای جهاد تبیین نیاز است که شبکه سازی و تسهیل گری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح پنج شنبه در همایش فاطمیون شهرستان بیرجند خطاب به خادمان و فعالان در هیئت‌های مذهبی بیان کرد: افتخار همه ما این است که زیر پرچم حضرت زهرا (س) قرار داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید جایگاه حضرت زهرا (س) را بشناسیم، بیان کرد: دشمن هزاران میلیارد هزینه می‌کند تا به فرهنگ فاطمی و عفت و حیا آسیب بزند.

جنگ احزاب استکبار علیه فرهنگ فاطمی

رضایی با تأکید بر اینکه متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی علیه فرهنگ فاطمی عصیان می‌کنند، اظهار کرد: در مقابل ما نیز باید کار تبیینی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در ماجرای ماه‌های اخیر برخی چهره واقعی خود را نشان دادند، گفت: امروز در جنگ احزابی قرار داریم که قابل مقایسه با جنگ احزاب پیامبر اکرم (ص) نیست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز با زیست مجازی رو به رو هستیم، افزود: از همین فضا برای معرفی ارزش‌های دینی باید استفاده کنیم.

رضایی ادامه داد: امروز در مسیر جهاد تبیین قرار داریم و باید برای این موضوع شبانه روز برنامه داشته باشید.

حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند نیز در این همایش با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آسیب زدن به شناخت مردم و ضربه زدن به اصل قرآن و اسلام است، بیان کرد: علاوه بر معرفت باید بصیرت داشته باشیم و از فرصتی چون ایام فاطمیه برای این امر استفاده کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در عرصه فرهنگی باید بر روی ضرورت افزایش معارف دینی، تبیین ضرورت نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه کار کنیم.

عرصه فرهنگ نیاز به کار جهادی دارد

مختاری ادامه‌داد: امروز تبیین معمولی نیز تأثیر ندارد بلکه باید در حوزه فرهنگی و عرصه تبیین جهادی کار کنیم.

وی گفت: عقل و شرع می‌گوید اگر به دنبال اجرای دین و سرافرازی اسلام و عزت شیعه هستیم راهی جز مدیریت یک اسلام شناس واقعی و ولایت فقیه وجود ندارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امید به آینده زیاد است، بیان کرد: امروز در زیر سایه ولایت فقیه، اسلام هزاران فدایی دارد.

مختاری اظهار کرد: جای تأسف وجود دارد که هنوز عده‌ای معتقدند در صورت بی توجهی به قوانین دینی می‌توانند در جامعه کسب رأی و محبوبیت کنند.

کد خبر 5662323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha