۱ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۶

مسئولان قضایی قم به دیدار خانواده دو شهید مدافع امنیت استان رفتند

مسئولان قضایی قم به دیدار خانواده دو شهید مدافع امنیت استان رفتند

قم- مسئولان قضایی استان قم با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع امنیت با خانواده این شهیدان طلبه و بسیجی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم به همراه حجت الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع امنیت استان قم با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان قضائی استان قم در منزل شهید مهدی زاهدلویی و شهید حسن مختارزاده که هر دو از شهدای طلبه و بسیجی استان قم اغتشاشات اخیر بودند، از خانواده این دو شهید مدافع امینت تجلیل کردند.

خانواده‌های این دو شهید نیز در این دیدارها ضمن بیان نحوه و چگونگی شهادت فرزند خود از مقامات ارشد قضائی استان قم خواستند تا پیگیری‌های لازم برای شناسایی عاملان این جنایات انجام داده و مسببان را به سزای اعمال خود برسانند.

رئیس کل دادگستری استان قم نیز در این دیدار ابراز داشت: دستگاه قضائی در راستای حفظ آرامش و امنیت جامعه با آن دسته از افرادی که در حوادث اخیر موجب سلب امنیت شدند و شماری از جوانان این کشور را به شهادت رساندند برخورد قاطعی خواهد داشت و آنان را به جزای اعمال خود می‌رساند.

حجت الاسلام مظفری عنوان داشت: مقام شهدا در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است و به عنایت خداوند و به برکت شهدای عزیزمان نظام جمهوری اسلامی دارای ریشه‌های مستحکمی است که اینگونه حوادث و اقدامات منافقانه معاندین و ضدانقلاب آن را متزلزل نمی‌کند و دشمنان راه به جایی خواهند برد.

شهیدان مهدی زاهدلویی و حسن مختارزاده از طلاب و بسیجیان استان قم بودند که در اغتشاشات اخیر به دست عوامل مزدور بیگانگان و اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 5662611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha